Скрипторий: Equipment - magnetic suit (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАEquipment - magnetic suit (guns & gears)
Magnetic Suit
Item 4+
Source Guns & Gears
Duration 10 minutes; Usage worn over armor and clothes; Bulk 1
Activate Interact
This magnetized suit is strapped to your body over your armor or clothes. When you Activate it, you must choose whether to set it to attract or repel.
While set to attract, you take a –1 status penalty to your AC against attacks made by metal weapons, while allies within a 10-foot emanation other than you gain a +1 status bonus to their AC. If set to repel, you gain a +1 status bonus to AC against attacks made with metal weapons. While attracting metal, you gain a +1 status bonus to Athletics checks to Climb metal objects and Grapple metal creatures and a –1 status penalty to Athletics checks to Shove metal creatures. While repelling metal, you gain a +1 status bonus to Athletics checks to Shove metal creatures, but you take a –1 status penalty to Climb metal objects and Grapple metal creatures.
Price 20 gp
Bulk 1
Price 200 gp
Bulk 1
The area that gains an AC bonus when attracting is a 15-foot emanation, and the status bonuses and penalties increase from 1 to 2.
Price 2,000 gp
Bulk 1
The area that gains an AC bonus when attracting is a 20-foot emanation, and the status bonuses and penalties increase from 1 to 3.
Duration 10 minutes; Usage worn over armor and clothes; Bulk 1
Activate Interact
This magnetized suit is strapped to your body over your armor or clothes. When you Activate it, you must choose whether to set it to attract or repel.
While set to attract, you take a –1 status penalty to your AC against attacks made by metal weapons, while allies within a 10-foot emanation other than you gain a +1 status bonus to their AC. If set to repel, you gain a +1 status bonus to AC against attacks made with metal weapons. While attracting metal, you gain a +1 status bonus to Athletics checks to Climb metal objects and Grapple metal creatures and a –1 status penalty to Athletics checks to Shove metal creatures. While repelling metal, you gain a +1 status bonus to Athletics checks to Shove metal creatures, but you take a –1 status penalty to Climb metal objects and Grapple metal creatures.
Magnetic SuitItem 4
Source Guns & GearsPrice 20 gp
Bulk 1
Magnetic Suit (Greater)Item 10
Source Guns & GearsPrice 200 gp
Bulk 1
The area that gains an AC bonus when attracting is a 15-foot emanation, and the status bonuses and penalties increase from 1 to 2.
Magnetic Suit (Major)Item 16
Source Guns & GearsPrice 2,000 gp
Bulk 1
The area that gains an AC bonus when attracting is a 20-foot emanation, and the status bonuses and penalties increase from 1 to 3.